Modny przedpokój – oczaruj gości już na samym wejściuPierwsze wrażenie jest najważniejsze i mamy na nie zaledwie 11 sekund! Pamiętajmy zatem, że za pierwsze wrażenie po wejściu do mieszkania odpowiedzialny jest przedpokój
AVM wprowadza na rynek FRITZ!Repeater 1200 i FRITZ!Repeater 600Dwa nowe repeatery FRITZ! do optymalnych połączeń w sieci MESH WiFiFirma AVM, niemiecki producent urządzeń sieciowych, wprowadza na polski rynek dwa wzmacniacze sygn
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Betonowo znaczy stylowo i nowocześnieBeton króluje niepodzielnie w realizacjach współczesnych budynków. Architekci korzystają z niego również przy projektowaniu przydomowych ogrodów czy miejsc publicznych.Za nawierzchnią wy
Kiedyś wyczekiwany z utęsknieniem, dziś nieco ignorowany czy wręcz zapomniany. A szkoda! Bo czas karnawału to nie tylko wielkie bale, ale przede wszystkim świetna okazja do nadrobienia zaległości w kontaktach ze znajomymi –
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Radaway wśród 7 polskich wystawców na tegorocznych targach CERSAIEDni 25-29 września 2017 w szczególny sposób zapiszą się w kalendarzach architektów, projektantów wnętrz oraz miłośników designu. W tym czasie Bolonia na p
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Łódź, 29 kwietnia 2014Informacja prasowaŁazienka retro glamour Łazienki w stylu retro glamour to hit wśród osób, które lubią styl vintage, ale jednocześnie charakter innych pomieszczeń nie pozwala im oderwać ?łazienki
Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że hotele nie tylko muszą zmierzyć się z wyższymi rachunkami, ale też dostają coraz większe faktury od podwykonawców. I choć obiekty niechętnie przerzucają te koszty na swoich