Informacja prasowa FLORINA06.06.2018Kubek w kubek?Modne wzory w Twoim styluCzym kierujemy się przy wyborze kuchennych akcesoriów? Z pewnością funkcjonalnością i wygodą, jednak i w tej dziedzinie coraz większą wagę przywi�
Nietypowe elementy nawierzchni z kostkiSTROMY ZJAZD DO GARAŻUPewne fragmenty nawierzchni brukowanych wymagają specjalnego potraktowania. Jednym z nich jest zjazd do garażu w podpiwniczeniu. Zwłaszcza, jeśli mamy do pokonania du�
Jak cyberprzestępcy próbowali nas oszukać w ostatnim sezonie wyprzedażowym?Kończy się kolejny sezon wyprzedaży, będący czasem szczególnej aktywności cyberprzestępców. Ze względu na zamknięcie sklepów, wiele osób chęt
Kwartalny raport Fortinet: cyberprzestępcy zmieniają priorytety i rzadziej stosują phishing Warszawa, 04.12.2019 Fortinet, światowy lider w dziedzinie szerokich, zintegrowanych i zautomatyzowanych rozwiązań cyberochronnych, zapr
30 lipca 2019 r.Spółka spin-off Uniwersytetu Warszawskiego wybuduje jedną z największych w Europie pasywną oczyszczalnię ściekówUniwersytecka spółka RDLS w konsorcjum z czeską firmą Dekonta wybuduje jedną z pierwszych w
Informacja prasowa AlmetteWrzesień 2019DOM Z WIDOKIEM NA GIEWONT4 edycja Wielkiej Loterii Almette! Trwa Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont! Dodatkowo codz
Armatura Kraków, jeden z najważniejszych polskich producentów armatury, przechodzi rebranding. Z okazji 95-lecia marki poszerzono asortyment i opracowano nowe logo, pokazujące, że firma odważnie patrzy w przyszłość, nie odcina
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 13.11.2018W kwestii oszczędności na tle Europy Polacy od lat wypadają blado. Jednak dane pokazują, że w ostatnim czasie sytuacja naszych finansów uległa poprawie. Jak obecnie kształtuje się nasza
[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak