Jakich błędów wystrzegać się projektując strefę natryskową?Z jednej strony, strefa natryskowa powinna umożliwiać wygodne przeprowadzenie czynności higienicznych, z drugiej – być miejscem odprężenia. Błędy popełnione
JAK PRAWIDŁOWO WYKONYWAĆ ŚCIEŻKI ZE SPADKIEMPochylnie, zwykłe ścieżki i schody ogrodowe wymagają od wykonawcy znacznie więcej wiedzy, umiejętności i pracy niż ogrodowe dróżki układane na płaskim terenie. Temat można p
Zima to trudny czas dla naszego zdrowia. Od lat styczeń, luty i marzec to w naszym kraju miesiące radykalnie podwyższonej zapadalności na grypę. Podczas gdy szczepienia stały się tematem budzącym kontrowersje, naukowcy zdobywaj
Nie pałacowo, a domowo – o złocie we wnętrzach Gdyby spojrzeć na złoty kolor we wnętrzach z perspektywy długich stuleci i zmieniających się stylów to szybko okazałoby się, że nie ma sobie równych. Żaden inny odcień
Porządki po remoncie – sprawnie i szybkoWszechobecny kurz, zacieki farby czy plamy po zaprawie to typowy poremontowy krajobraz w mieszkaniu. A jeśli mamy – jak to Polacy – w wakacyjnych planach pojechać jeszcze po takiej zmia
materiał prasowy11 września 2019Służby kontrolne UE będą sprawdzać menedżerów transportuZarządzający transportem jako figurant z certyfikatem kompetencji zawodowych? To już nie jest takie proste. Dużo łatwiej o utratę
Informacja prasowaWarszawa, 17.07.2018r.Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa
Uroczyste wręczenie nagrody miało miejsce 17 listopada podczas Gali Programu Najwyższa Jakość Quality International 2017 w Krynicy – Zdroju. Wydarzenie było zwieńczeniem kolejnej edycji konkursu organizowanego przez Forum
Bezpieczny kominek – zasady, których nie możesz zignorowaćOgień z kominka tworzy przytulną atmosferę, a nowoczesne modele urządzeń grzewczych wpisują się w wystrój domów w każdym stylu. By jednak cieszyć się tymi
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �