Informacja prasowaWarszawa, 17 października 2019 r.Choć pogoda za oknem coraz częściej nas nie rozpieszcza, ten sezon – w kwestii mody – będzie wyjątkowo gorący. Nie tylko, jeśli chodzi o ubrania czy buty, ale także doda
Trębki Nowe, 3 listopada 2017X-mas Party czy wigilia – co różni te imprezy i jaki klimat wybrać?Coraz częściej Święta Bożego Narodzenia obchodzi się nie tylko wraz z domownikami, ale też w gronie współpracowników. Fir
Kwartalny raport Fortinet: wzmożona aktywność cyberprzestępcówWarszawa, 03.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, przedstawił wnioski ze swojego kwartalnego badania zagrożeń informatycznych. Wynika z
Wnętrza z pazurem – zwierzęce motywy w czterech ścianach Cętki na poduszce, łatki na fotelu, miękkie futro na podłodze i poroże nad kominkiem… nie, nie jest to opis zakamarków „myśliwskiej chaty”, a elementów napra
Model Z1 marki ZAJC Prosta forma kuchni Z1 maki ZAJC daje wiele możliwości aranżacyjnych. Wystarczą odpowiednio dobrane proporcje mebla, rodzaj wykończenia i dobre rozplanowanie funkcji, aby cieszyć się wygodną i elegancką ku
Ponad pół miliona za nowy dom. Średni koszt budowy wzrósł o 15% rok do rokuKoszty budowy domu rosną, a średni metraż zmniejsza się. Zmieszczenie się w planowanych kosztach budowy to duże wyzwanie, któremu w 2019 roku spros
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Warszawa, 7 listopada 2017Informacja prasowaTo, jak korzystamy z pralki, wpływa na nasz domowy budżet. Jeśli robimy to rozsądnie, nasze ubrania, ale też urządzenie, będą w lepszej kondycji. Co więcej, możemy zaoszczędzić
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�