AVM na targach IFA 2019IFA: Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej i Smart Home oraz FRITZ!OS 7.12 dla większej wygodyBerlin | Na targach IFA 2019 berlińska firma AVM, producent specjalizujący się w
Ile kosztuje przestój w działaniu centrów danych?Żadna z wielu zmian, jakich przedsiębiorstwa doświadczyły w trakcie cyfrowej rewolucji, nie jest tak głęboka, jak wzrost uzależnienia od systemów informatycznych. Dla wielu b
Łódź, 19 lutego 2020 r.Informacja prasowaZimy są coraz cieplejsze, dlatego bez przeszkód można teraz zabrać się za elewacjęCoraz łagodniejsze zimy sprawiają, że wykonawcy nie wstrzymują już prac budowlanych prowadzony
Informacja prasowa Warszawa, 20.06.2018 r. Jednym z najważniejszych aktów prawnych obowiązujących w branży transportowej na terenie całej UE jest rozporządzenie 561/2006. Przewoźnikom oraz kierowcom niektóre z europejskich z
Temperatury za oknem oscylujące w okolicach 30-40°C sprawiają, że w naszych domach robi się naprawdę gorąco. Wprawiamy w ruch wentylatory, ale gdy z nieba leje się żar, na niewiele się one zdają. Systemy klimatyzacji kosztuj
Informacja prasowaWarszawa, 26.06.2019 r.Zostań swoją szefową! 7 powodów, dla których własny biznes to najlepsza ścieżka kariery dla przedsiębiorczych kobietPraca na etacie daje stabilność finansową, ale nie wszyscy potr
Zielony, puszysty i gęsty niczym dywan trawnik, jest celem każdego, kto posiada przydomowy ogródek. Chcąc ułatwić sobie zadanie, często sięgamy po sztuczne nawozy, które niezwykle negatywnie wpływają na środowisko. Istniej�
Limoges, Francja, 15 listopada 2018 r.Legrand przejmuje firmę Netatmo – największego francuskiego producenta rozwiązań smart home Umowa przejęcia Netatmo umacnia pozycję Legrand w segmencie internetu rzeczy (IoT) i jest isto
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�