Warszawa, 13 sierpnia 2020 r.Łazienka jak nowa z TikkurilaŁazienka jest miejscem, w którym rozpoczynamy i kończymy swój dzień, dlatego warto w jej wnętrzu zadbać o poprawiającą nastrój atmosferę. Jeśli ta część naszeg
Informacja prasowaDomowy kącik do pracy można zaaranżować w praktycznie każdym pomieszczeniu. Co więcej, można urządzić go tak, by stał się elementem dekoracyjnym wnętrza. Szeroki wybór blatów Pfleiderer pozwoli stworzy�
Łazienka „eko” w trzech odsłonachOd kilku lat słowo „eko” łączone jest z niemal wszystkimi rodzajami produktów – od jabłek po fotele, samochody, a nawet całe zakłady przemysłowe i fabryki. Czy istnieje coś takiego
Warszawa, 7 listopada 2017 r.7 na 10 polskich przedsiębiorców z sektora MŚP odnotowało w swoim otoczeniu biznesowym pogorszenie relacji biznesowych i trudności w pozyskaniu nowych kontrahentów spowodowane opóźnieniami w płatn
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Działka pod budowę domu jednorodzinnego ma na swoim terenie drzewa? Doskonale! To świetna okazja do wzbogacenia i urozmaicenia naszej posesji. Przy projektowaniu nawierzchni wystarczy zadbać o wierność kilku zasadom.Mogłoby si�
Polski rynek e-commerce rozwija się najbardziej dynamicznie w Europie. Czy e-commerce rozpędzi branżę transportową?Według najnowszego raportu „Rynek towarowy i logistyczny w Polsce – wzrost, trendy i prognozy na lata 2020-20
Informacja prasowa,Kraków, 26 kwietnia 2018r.Grafitowy lider termoizolacji w niespotykanie atrakcyjnej ceniePostaw na grafit – to się bardziej opłaca!Termo Organika, największy polski producent styropianu oraz Kompletnego Sys
Cigacice, 6 luty 2018 r.Polacy chcą inwestować w ocieplenie domu Ponad 37 proc. Polaków, decydując się na budowę domu, zainwestowałaby w dodatkowe docieplenie ścian i poddaszy – tak wskazują wyniki badania przeprowadzoneg
Informacja prasowa FLORINAMarzec 2018Kolekcje Florina by Emalia Pleszew poleca Kasia Bujakiewicz!Katarzyna Bujakiewicz – aktywna mama i miłośniczka zdrowego stylu życia została ambasadorką marki Florina by Emalia Pleszew.