Małe firmy nie korzystają z danych. Czy Big Data ma sens w MŚP?Warszawa, 25 września 2019 – Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku (w porównaniu z 33% dużych). W Polsce …
Czerń nadaje wystrojowi wnętrz elegancji, siły i charakteru. Mimo to, w niewielkich pomieszczeniach decydują się na nią tylko najodważniejsi. Nic dziwnego –choć zastosowanie tego koloru może przynieść w łazience niesamowi
Warszawa, 18.05.2018 r.Informacja prasowa RODO – prawo dostosowane do wielkości przedsiębiorstwaZmiany w zakresie ochrony danych osobowych, które zaczną obowiązywać już za kilka dni, dotyczą wszystkich firm. Europejskie r
Skandynawska filozofia to ciepło, spokój, czerpanie radości z drobnych przyjemności codziennego dnia, metoda na długie i szczęśliwe życie, a także sposób na aranżację wnętrz, na której punkcie oszalały miliony.Duński s
Ponad 2 000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej– nowe otwarcia we wrześniuKiK to jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się brandów modowych i wnętrzarskich w Polsce. Marka rozrasta się dosłownie z tygodnia na tydzień.
AVM wprowadza na rynek FRITZ!Repeater 1200 i FRITZ!Repeater 600Dwa nowe repeatery FRITZ! do optymalnych połączeń w sieci MESH WiFiFirma AVM, niemiecki producent urządzeń sieciowych, wprowadza na polski rynek dwa wzmacniacze sygn
Design w geometrycznej formieJak sprawić, aby łazienka nabrała wyjątkowego charakteru? Wystarczy zastosować wyrazisty akcent, który przykuje uwagę i doda elegancji. W tej roli świetnie sprawdzą się baterie Anemon w najnowszy
Styl calm & casual to przepis na kojące wnętrze od Clue StudioJest bezpretensjonalny, ciepły i przywołuje atmosferę wakacji. Styl calm & casual to odpowiedź na nudę minimalizmu czy też zbytnią dosłowność klasyki.
Warszawa, 20 listopada 2017 r.Za ochronę danych osobowych odpowiadają przede wszystkim administratorzy danych, czyli osoby zarządzające organizacjami. Warto jednak pamiętać, że do przestrzegania przepisów zobowiązane są tak�
Armatura Kraków, jeden z najważniejszych polskich producentów armatury, przechodzi rebranding. Z okazji 95-lecia marki poszerzono asortyment i opracowano nowe logo, pokazujące, że firma odważnie patrzy w przyszłość, nie odcina