Warszawa, 24 stycznia 2020 r.Jak wybrać kolor do wnętrza?Remont mieszkania zawsze zaczyna się w głowie. To czas planowania zmian, dopasowywania w myślach wyposażenia i dodatków, by oczami wyobraźni ujrzeć wymarzony efekt. Ki
Ponad pół miliona za nowy dom. Średni koszt budowy wzrósł o 15% rok do rokuKoszty budowy domu rosną, a średni metraż zmniejsza się. Zmieszczenie się w planowanych kosztach budowy to duże wyzwanie, któremu w 2019 roku spros
Warszawa, 28 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Rok 2017 możemy uznać jako przełomowy w zakresie przygotowań do wdrożenia europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Ustawodawca przedstawił projekt regulacj
Warszawa, 5 czerwca 2018 r.Nowe produkty do fasad mineralnych marki Tikkurila Decydując się na remont domu zazwyczaj myślimy o zmianach aranżacji we wnętrzach. Nie należy jednak zapominać, że pierwszą wizytówką domu jest w
Cyberprzestępcy podszywają się pod Allegro. Jak nie dać się oszukać?W ostatnim czasie na skrzynki mailowe Polaków docierają informacje o możliwym zablokowaniu konta w serwisie Allegro.pl z powodu rzekomego nieuregulowania pł
Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjalizowany
Informacja prasowaKraków, 30 października 2019r.Kolorowy zawrót głowy – wysokiej jakości farby dla Twojego domuInspirująca paleta barw od Termo OrganikiTermo Organika, największy producent styropianu oraz kompletnego s
Warszawa, 16.05.2017 r.Informacja prasowaPraktyczna elegancjaDoskonałe parametry techniczne sprawiają, że są najczęściej wybieranym materiałem do wykończenia posadzki w łazience, kuchni i przedpokoju. To jednak nie kon
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski