Informacja prasowaWarszawa dn. 21.08.2017Pierre Frey – francuski styl życiaJednym z gości honorowych Warsaw Home 2017 będzie Pierre Frey – wnuk założyciela kultowej firmy, uosabiającej francuski styl oraz zamiłowanie do e
Informacja prasowaWilgoć? Nie ma problemu! Płyty drewnopochodne w łazience? Jeszcze do niedawna wykonawcy i producenci mebli uważali, że to zły pomysł. Z obawy przed brakiem odporności płyt na wilgoć, sięgali więc po inne
30 lipca 2019 r.Spółka spin-off Uniwersytetu Warszawskiego wybuduje jedną z największych w Europie pasywną oczyszczalnię ściekówUniwersytecka spółka RDLS w konsorcjum z czeską firmą Dekonta wybuduje jedną z pierwszych w
Opakowanie kluczem do serc klientówWarszawa, 13 lutego 2020 – Walentynki to, obok Bożego Narodzenia i Wielkanocy, najbardziej dochodowe święto w Polsce. Według wyliczeń analityków Open Finance w ubiegłym roku każdy Polak wy
Warszawa, 2.10.2017 r.Informacja prasowaTak jak w życiu, przeciwieństwa się przyciągają, a kontrasty mają wielką siłę. Wnętrze można „uszyć” ze skrawków, bawiąc się elementami o różnych wzorach. Przyda się tło
Data publikacji: 2018-09-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mamut Glue marki Den Braven – najmocniejszy wśród mocnychKategoria: Den Braven Innowacyjny, super silny i wytrzymały klej Mamut Glue marki Den Braven na rynku d
[Kraków, 22.12.2020] Norweska grupa Visma została nowym większościowym udziałowcem inFaktu. Dzięki tej transakcji polska spółka dołączy do międzynarodowej grupy, na którą składa się kilkadziesiąt podmiotów dostarczają
Informacja prasowa Warszawa, 11 lutego 2021 r.2,7 mln zł przychodów Miraculum w styczniu Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w styczniu 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł prz
Jak sobie pomóc, gdy sen nie chce nadejśćDobry sen to recepta na zdrowie – przyspiesza regenerację ciała, poprawia samopoczuciei korzystnie wpływa na urodę. Jednak przejściowe problemy z zasypianiem mogą dotyczyć nawe
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej