Informacja prasowaWarszawa, 27 listopada 2017 rokuStworzenie wymarzonej kuchennej aranżacji wiąże się z wieloma wyzwaniami. Musimy zadbać o funkcjonalność pomieszczenia, a także o jego walory estetyczne. Przy obu tych aspekta
Choć w ostatnich latach udało się ograniczyć ilość wody zużywanej przez miejskie gospodarstwa domowe w Polsce, wciąż warto mówić o jej oszczędzaniu – szczególnie wobec planowanych podwyżek cen i szczególnie przed nadej
Warszawa, 07.01.2019 r.Informacja prasowaPierwsze finansowe kary w Europie są już nakładane. Niechlubnym przykładem została Portugalia. Organ nadzorczy w tym kraju – Comissão Nacional de Proteção de Dados (CNPD) –
Informacja prasowa22 sierpnia 2017 r.Elektryczne wspomaganie – gadżet czy sojusznik?Systemy elektrycznego wspomagania otwierania szafek i szuflad to rozwiązanie coraz częściej spotykanie w polskich domach. Jeszcze do nieda
Buszrem radzi i pomagaPoradnik przygotowany przez firmę Buszrem to dla każdego inwestora doskonałe miejsce, by dowiedzieć się i zrozumieć dlaczego konkretne prace trzeba wykonywać w określonej kolejności, jakimi narzędziami
Business Centre Club po raz kolejny przyznało nagrody Ambasadora Polskiej Gospodarki. W IX edycji konkursu Ceramika Paradyż otrzymała tytuł w kategorii Najwyższa Jakość, który przyznawany jest firmom wyróżniających się na s
Informacja prasowa, 6.03.2019Interprint na ARENA DESIGN – pokażemy dekory w duchu filozofii mindfulnessJuż niebawem, bo 12–15 marca, odbędzie się XI edycja targów ARENA DESIGN.To doskonałe miejsce do spotkań biznesowych,
Informacja prasowaWarszawa, 11 marca 2021 r.Wzrost przychodów Miraculum w lutym o 62 proc. r/r Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w lutym 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost wz
„Słoneczne” ciepło dzięki aluminiumObecnie tak bardzo brakuje nam promieni słońca. Dlatego warto zakupić grzejnik, który wytwarza ciepło zbliżone do promieniowania słonecznego. Dzięki zastosowaniu w nim płyty promieniu
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie