Podczas organizowanego przez Vertiv spotkania LinkedIn Live omówiona zostanie sytuacja na globalnym rynku usług kolokacyjnychWarszawa [11.09. 2020] – Vertiv, globalny dostawca krytycznej infrastruktury cyfrowej oraz rozwiąza
Warszawa, 5 listopada 2019 r.Lemonade kolorem roku 2020Międzynarodowa marka farb Tikkurila zaprezentowała kolor roku 2020. Jest nim H300 Lemonade – subtelny i energetyczny odcień żółtego, przywodzący na myśl delikatne promi
Elektroodpady – dlaczego recykling elektrośmieci jest tak ważny?Jak wynika z szacunków Organizacji Narodów Zjednoczonych, każdego roku jako ludzkość wytwarzamy średnio 50 mln ton zużytego sprzętu elektrycznego i elektronic
Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Małe AGD – sprzęt do zadań specjalnychPodczas codziennych prac w kuchni, oprócz dużych urządzeń AGD, takich jak piekarnik czy płyta grzewcza, niezbędne są także małe sprzęty. To dzięki nim dokładnie wymieszamy składn
Informacja prasowaWarszawa, 14 grudnia 2017 rokuNiezależnie od tego, czy nasza łazienka jest dla nas tylko miejscem, w którym dbamy o higienę biorąc szybki prysznic, czy też jest miejscem relaksu, gdzie poddajemy się długim z
W dobie łatwego dostępu do wszystkiego, trudno oprzeć się potrzebie kupowania – czy to jedzenia, czy ubrań i modnych gadżetów. Niełatwo wyzbyć się także poczucia, że wszystko jest nam niezbędne. Tymczasem każdy z zakup
Warszawa, 25 stycznia 2018 r. Podczas wyjazdu zimowego warto zadbać o bezpieczeństwo swoich danych osobowych. W jaki sposób można zabezpieczyć się przed niebezpieczeństwami związanymi z kradzieżą i wykorzystaniem naszych da
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma