Informacja prasowa Warszawa, 11 lutego 2021 r.2,7 mln zł przychodów Miraculum w styczniu Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w styczniu 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł prz
Warszawa, 19.04.2017 r.Informacja prasowaNowe trendy z Mediolanu do WarszawyW ramach przygotowań do tegorocznej edycji Warsaw Home ekipa odpowiedzialna za organizację targów udała się do Mediolanu, by z tamtejszego t
Warszawa, 20.06.2018 r.Ponad połowa firm z polskiego sektora MŚP jeszcze nie jest w stanie określić, czy brexit będzie miał wpływ na prowadzą przez nich działalności. 15% przedsiębiorców ma jednak obawy związane z wyjści
Warszawa, 25 lutego 2021 r.Informacja prasowa„Office to go” i elastyczne rozwiązania. Tak zmienia się rynek biurowyMiniony rok wywrócił do góry nogami niemal każdy aspekt naszego życia. Ogromne zmiany można także zaobse
Warszawa, 25.04.2018INFORMACJA PRASOWAHybrydowa rewolucja może ominąć sektor MŚP.Mali i średni przedsiębiorcy z dystansem podchodzą do samochodów z napędami alternatywnymi.Jedynie 4,3 proc. mikro, małych i średnich firm
Porządki po remoncie – sprawnie i szybkoWszechobecny kurz, zacieki farby czy plamy po zaprawie to typowy poremontowy krajobraz w mieszkaniu. A jeśli mamy – jak to Polacy – w wakacyjnych planach pojechać jeszcze po takiej zmia
Warszawa, 24 stycznia 2020 r.Jak wybrać kolor do wnętrza?Remont mieszkania zawsze zaczyna się w głowie. To czas planowania zmian, dopasowywania w myślach wyposażenia i dodatków, by oczami wyobraźni ujrzeć wymarzony efekt. Ki
Warszawa, styczeń 2021Dodatki – dusza wnętrzaDekoracje, lampy, wazony Monnarita – naturalnie piękneDodatki to często niedoceniany element aranżacji wnętrza. Niesłusznie – bowiem dobrze dobrane, mogą całkowicie odm
Ważne dla Polski nowe stanowisko Komisji EuropejskiejOdpowiedź Komisji Europejskiej na ostatnie głosowanie Parlamentu Europejskiego w sprawie pakietu mobilności to światełko w tunelu dla polskich przewoźników. Dlaczego? Daje
Informacja prasowaTrendy rodzą się w nas – Interprint na Łódź Design Festival 2016 W świecie, w którym wszystko nieustannie się zmienia, przewidywanie przyszłych trendów wzorniczych jest w zasadzie niemożliwe. Ale mo